Drukarnia » Ciekawostki
Karty rabatowe dla utrzymania dobrych relacji z klientami

Karty rabatowe dla utrzymania dobrych relacji z klientami

Karty rabatowe? Czemu nie… Karty rabatowe to pomysł na utrzymanie przy sobie klienta, proponując mu dodatkowe korzyści i rabaty. Jest to zatem korzyść obopólna. W zależności od branży spotykamy się z różnym nazewnictwem tych kart: karnety, karty stałego klienta,...
Coca-Cola. Najbardziej znana marka i logo

Coca-Cola. Najbardziej znana marka i logo

Logo Coca-Cola zostało zaprojektowane przez firmę dr Johna Pembertona, a dokładniej twórcą był jego wspólnik i księgowy Frank Mason Robinson. W 1885 roku Robinson wymyślił nazwę i wybrał popularny w tamtych czasach oficjalny krój pisma Spencerian Script. Dr John...
Folder reklamowy. Wyróżnij swoją firmę.

Folder reklamowy. Wyróżnij swoją firmę.

Folder reklamowy to jedna z najbardziej praktycznych oraz cenionych dróg informowania klientów o produktach i usługach. Ma formę arkusza papieru złożonego jednokrotnie, czyli ma cztery strony do dyspozycji zadruku.  Zadaniem folderu jest prezentacja towarów przy...
Czcionka i typografia

Czcionka i typografia

Dlaczego czcionka i typografia są ważne? Czcionka to jeden z ważniejszych elementów w przekazie reklamowym. Tworząc logo i identyfikację wizualną firmy, wybieramy czcionkę, która będzie towarzyszyć nam we wszelkich materiałach reklamowych. Przynajmniej dla spójności...
26 maja. Dzień Matki

26 maja. Dzień Matki

Zbliżające się święto – Dzień Matki – to jedno z tych wyjątkowych, o których trzeba pamiętać. Święto szczególnie nam bliskiej osoby skłania nas do przemyślenia w jaki sposób w tym dniu ją obdarować. Ukochanej, najważniejszej dla nas osobie – naszej Mamie –...