Drukarnia » Social media a druk – konkurencja czy współdziałanie?

komputer z odpaloną stroną i dokumentami z różowym kolorem Drukarnia Letica
Większość ludzi korzysta z mediów społecznościowych (zarówno do celów prywatnych jak i zawodowych) praktycznie codziennie. Jest to bardzo użyteczne narzędzie dla podtrzymania relacji, tworzenia nowych kontaktów i kreowania świadomości marki. Dlatego dla firm może być istotną częścią marketingu. Dołożymy wszelkich starań aby nasze zdanie było obiektywne, gdyż mimo iż jesteśmy ogromnymi fanami druku rozumiemy, jak istotne jest współdziałanie przekaźników analogowych i cyfrowych -codziennie odkrywamy jak wspaniałą przyjaźń mogą tworzyć!

Ukształtuj swój wydruk

Jeśli masz stałą grupę obserwatorów, możesz z powodzeniem wykorzystać ich reakcje jako pomoc w decyzjach dotyczących druku. Analiza mediów społecznościowych może być niesamowicie użyteczna, kiedy musisz podjąć decyzję odnośnie projektów. Daje Ci informację co spotyka się z zainteresowaniem odbiorców, a jakie projekty i tematy nie cieszą się zbytnią popularnością. Niezależnie od tego czy właśnie planujesz broszurę i zastanawiasz się jakie grafiki spotkają się z najlepszym przyjęciem, czy też przygotowujesz magazyn i nie masz pomysłu na chwytliwe tytuły, dane dostępne dzięki social mediom mogą być dla Ciebie bardzo pożytecznym źródłem informacji.

Wciel to w życie

Nie masz zbyt wielu internetowych obserwatorów? Nie martw się! Patrz na druk jako szansę na budowanie swojej obecności w sieci. Stwórz stronę, wymyśl nazwę, której będziesz używał w mediach społecznościowych i stosuj hasztagi jak najczęściej możesz. Korzystaj z interaktywnych rozwiązań i aplikacji, aby tworzyć coś imponującego i płynnie wypełnić lukę między drukiem, a rzeczywistością wirtualną. Interaktywne elementy świetnie sprawdzą się jeśli chcesz wprowadzić Twoich odbiorców w Twój świat  – linkuj swoją stronę, social media, oferty specjalne, filmiki. Cokolwiek przyjdzie Ci na myśl. Nie tylko pokażesz światu swoją markę, ale także osiągniesz spektakularne rezultaty, które pokażą Ci, że Twoja praca nie poszła na marne!

Pochwal się

W mnogości informacji dostępnych w sieci ciężko stwierdzić od czego powinniśmy zacząć i komu możemy zaufać. Z drugiej strony świat druku jest o wiele bardziej restrykcyjny. Kiedy marka „dokonuje cięcia” i pojawia się w drukowanej publikacji, sprawia wrażenie wiarygodności i zaufania. Jeśli zostałeś ujęty w czyjejś publikacji, podziel się tym – zrób zdjęcie i powiedz o tym światu! W podobny sposób używaj social mediów – aby pokazać jak wyglądają Twoje produkty i gdzie je znaleźć. Pokaż, że Twój profil w mediach społecznościowych odzwierciedla to co robisz, zachowując tym samym spójność oraz szczerość i spraw, że potencjalni konsumenci będą darzyć Cię zaufaniem.

 

Tekst za: https://www.ashleyhouse.co.uk/blog/social+media+and+print_36