Postanowienia noworoczne
31 grudnia 2015
O pączku
4 lutego 2016

Wizytówki firmoweW budowaniu tożsamości i wizerunku firmy niezaprzeczalnym fundamentem są wizytówki firmowe.
Wizytówki firmowe stanowią o pierwszym wrażeniu, które przecież nie od dziś uznane jest za to najważniejsze i najbardziej znaczące.
Dlaczego w dalszym ciągu jest ona tak istotna? I co zrobić, żeby wyróżnić ją spośród tysiąca innych?
Ludzka pamięć zawodzi. Nie ma chyba lepszego sposobu na zapamiętanie i utrwalenie informacji jak jej zapisanie.
Dlatego też wizytówki firmowe wciąż wiodą prym. Jak wiele razy, przy poznawaniu drugiej osoby, byłeś tak skupiony na konwersacji i na tym, żeby z Twoich ust nie wypadło coś bezsensownego, że w  tym wszystkim zapominałeś imienia współrozmówcy?

Przy każdym spotkaniu mniej lub bardziej biznesowym warto pamiętać o wzięciu wizytówki. Zanotowanie na jej odwrocie głównych punktów wcześniejszej rozmowy też nie jest złym pomysłem! Fizyczny zapis nawiązywanych kontaktów, których można użyć w każdej, adekwatnej do sytuacji chwili, tylko pomoże w dalszym rozwijaniu działalności firmy.

 

Mała wizytówka otwiera przed Tobą wielkie możliwości.

Dzięki niej możesz dostać swoją wymarzoną pracę, zdobyć wpływowych kontrahentów i partnerów biznesowych lub po prostu sprawić, że Twoja firma nabierze obrotów i zysków. Wizytówka to również (i przede wszystkim) zaoszczędzenie czasu (a czas to pieniądz). Nie ma wówczas potrzeby ręcznego zapisywania stale swoich danych osobowych lub  każdego nazwiska, stanowiska, adresu e-mail i każdego numeru telefonu przy kolejnej nowo poznanej osobie. Poza tym, wyglądałoby to nieco nieprofesjonalnie i niekompetentnie.

Jednak nie tylko pierwsze wrażenie jest ważne. Wizytówka, którą oddajesz trafia na stos kilkudziesięciu innych wizytówek, których właściciele i ich specjalizacje nie różnią się wiele od Twojej. Nie przyda się ona dzisiaj, ani jutro, ale za miesiąc to wygląd; oryginalność, kolorystyka i estetyka będą przeważały w wyborze spośród wszystkich tych alternatyw. Wówczas, to właśnie po Twoją wizytówkę sięgają i Ciebie wyszukują w sieci w celu współpracy.

Nie wszyscy jednak podzielają tę opinię. Wiele osób uważa, że wizytówki firmowe mają już za sobą swoje lata świetności, a ich wręczanie to jedynie przestarzała czynność, którą konsekwentnie zastępuje technologia. W  dzisiejszych czasach, zapisanie kontaktu i zachowanie go nie wymaga ani żadnego wysiłku ani poświęcenia czasu – wystarczy kilka dotknięć, stuknięć w ekran smartfona lub parę pobranych aplikacji. Wpatrywanie się w ekran, wyszukiwanie „jakichś” informacji, wpisywanie „czegoś” w telefonie, nieutrzymywanie kontaktu  wzrokowego,… Czy nie wydaje się to być niegrzeczne i niekulturalne? O czym to świadczy? I w jakim świetle przedstawia rozmówcę?

Reasumując: tanie, podręczne, łatwe w przenoszeniu i jeszcze łatwiejsze w rozdawaniu. Na domiar tego, pokazują, że zależy Ci bardziej.  Nie ma powodu, by ich nie mieć.

Drukarnia Letica służy pomocą w walce o osiągnięcie sukcesu.

Poniżej przykłady naszych projektów i ich realizacji:

 

 

 

 

5 (100%) 2 votes

Komentarze są wyłączone.