Kartki elektroniczne to przede wszystkim oszczędność, zarówno czasu jak i pieniędzy. Jednocześnie część osób wskazuje, że jest to opcja bardziej „eko”, ponieważ nie wymaga wykorzystania papieru. Z pewnością jest to wygodniejsze i łatwiejsze dla wysyłającego.
Otrzymując życzenia firmowe w takiej formie ciężko pozbyć się wrażenia, że jest to mało osobiste, a nadawca po prostu „poszedł na łatwiznę”. Aby zminimalizować tego typu myśli warto postawić na indywidualny projekt, dostosowany do wizerunku firmy. Zadbaj także o to, aby wskazać zalety wyboru takiej formy ze względu, na przykład na dbałość o środowisko.
Życzenia przesłane na papierowej kartce, często w ozdobnej kopercie to wyraz klasy, dbałości o tradycję. Jeśli dodatkowo zostaną podpisane odręcznie, a w całość spójnie wkomponuje się logo firmy, to kartki firmowe staną się doskonałą promocją Twojej firmy.
Oczywiście taka forma wiąże się z dodatkowym trudem, który musi włożyć w ich przygotowanie i wysłanie nadawca. Warto jednak poświęcić ten dodatkowy czas, gdyż z pewnością zostanie on doceniony przez osoby, które takie kartki firmowe otrzymają. Dodatkowo będą one cieszyć oko zdecydowanie dłużej niż kartki elektroniczne. Co więcej ze względu na zmniejszającą się popularność kartek papierowych, z pewnością zostaną w pamięci odbiorców na dłużej.